Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Papa Benedikt XVI: Pravoslavlje nam je najbliže

Komentari (48) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 25 septembar 2011 14:08
Đorđije
Protestantizam nam je bliži!
Preporuke:
46
32
2 nedelja, 25 septembar 2011 14:39
David Novaković
Da, zato hoćete prvo da istrebite narode koji pripadaju istočnoj pravoslavnoj civilizaciji, počev od Srba.

Vuk dlku menja ali ćud nikako!
Preporuke:
118
7
3 nedelja, 25 septembar 2011 14:48
GIJA
"dijalog ljubavi i istine"!!??Preklani Srbi od strane rimokatolickih svestenika u ndh govore kakva je to "ljubav"!!!Irsku koja je krvarila od protestantskog noza niste posetili!!!
Preporuke:
93
5
4 nedelja, 25 septembar 2011 14:55
Peter RV
"Pravoslavlje nam je najbliže"
Za bombardovanje-da.
Preporuke:
121
6
5 nedelja, 25 septembar 2011 17:49
sred.bosna
Pa pravoslavlje JESTE njbliže , od svih kršćanskih zajednica, katolicima.
pitajte i svoje sveštenike , pa će te čuti ISTO. Zna se, da samo 4 ili 5 nekih neslaganja ima, a da je ostalo što se tiće vjere isto.

Pa vladika Grigorije je rekao i to često ponavlja da smo mi dva plučna krila što je u biti i točno.

Ako se gleda s političke strane ee onda je to nešto drugo.
Preporuke:
24
73
6 nedelja, 25 septembar 2011 17:58
Nikolaй
Ovaj je stvarno vuk u jagnjećoj koži. Ali pogledajte na koji način njega napadaju nemački protestanti. Ne kritikuju oni papu i Vatikan zbog otvorene saradnje sa nacistima, zbog kriminala neviđenih razmera, zbog nasilnog pokrštavanja pravoslavnih Srba, zbog genocida u kome su učestvovali rimokatolički sveštenici, zbog malverzacija vatikanskih bankara, zbog pedofilije rimokatoličkih biskupa i sveštenika...Ne. Oni o svemu tome ćute. Čak ga verovatno u tome podržavaju. Oni zameraju papi što se protivi brakovima homoseksualaca i kulturi smrti.

Prema tome, podjednako su mi daleko i Vatikan i njegova lažna opozicija u vidu protestanata i pobornika kulture smrti koja se tupavim zapadnjacima servira pod firmom navodne slobode.
Preporuke:
71
2
7 nedelja, 25 septembar 2011 18:27
Čitalac
Kad ti lisica ljupko maše repom, onda se najviše čuvaj nje.
Preporuke:
55
4
8 nedelja, 25 septembar 2011 18:37
apis
Rimokatolička crkva je jeretička, papska arhijeres, subotarska jeres, protestantska jeres itd.Kraj svih tih jeresi je ateizam,tj. bezbožna Evropa. I sada se od nas Srba traži da se ugledamo na takvog arhijeretika!? Dokle god mi sebe budemo nazivali pravoslavnim hrišćanima ne možemo stavljati sebi jeretike za ugled ni u kakvom pogledu.
Preporuke:
58
3
9 nedelja, 25 septembar 2011 18:43
sergios
Proglasavanje Stepinca blazenim pokazuje kakvi su rezultati pozeljni u katolicko-pravoslavnoj"suradnji".
Preporuke:
70
3
10 nedelja, 25 septembar 2011 18:58
ĐURĐIJE
Pa vratite se pravoslavlju iz koga ste istupili, pokajte se i sve će vam biti oprošteno i blagosloveno.
Preporuke:
53
1
11 nedelja, 25 septembar 2011 18:59
ĐURĐIJE
Vala i u pravu su, sa ovakvim našim patrijarhom i episkopima sa audijima i zlatnim dvorcima...
Preporuke:
24
3
12 nedelja, 25 septembar 2011 19:32
Žarko
Gospodin Bezgrešni i dalje glumi dobru volju,da bi uniatio.Pa to smo i očekivali.
Preporuke:
37
2
13 nedelja, 25 septembar 2011 19:33
Šorom šajke, a Dunavom čeze
Gosn. sred.bosna, što se tiĆe katolićke vjere, ona nije vjera već zanimanje. Svuda po svijetu, od pantivijeka, katoliĆki svještenici ostavili su iza sebe potoke krvi. To je agresivna i osvajačka vjera katolička vjera je zanimanje. U LA katolički svještenici su u jednoj ruci držali krst, a u drugoj mačetu. Uništavali su kulturu i civilizaciju Indiosa (Tolteka, Maja, Asteka, Inka), ubijali ih kao zečeve. Pravoslavlje nije osvajačko. To šta govore neke vladike u Srbiji i neki sveštenici, platiće kad tad. Neka katolici pređu u pravoslavlje, ukiniti Vatikan, hajde tako da razgovaramo.
Preporuke:
42
3
14 nedelja, 25 septembar 2011 19:36
Vaskrsija
Sta bi rekli ljudi koji neprestano govore o zlocincu Stepincu, kada bi znali da su mnogi svetitelji nepodeljene Crkve bili ne narocito moralne osobe, pa cak i zlocinci.

Sveti Prorok Mojsije- po Bibliji je ubio coveka.

Sveti Ilija - pobio 850 paganskih svestenika

Sveti Car Konstantin Veliki - pobio decu svojih rodjaka da ne bi pravili probleme oko pitanja nasledstva krune (ostao je ziv samo Julijan, kasniji car i otpadnik od hriscanstva)

Sveti Car Justinijan I - Brutalno ugusio nemire u Carigradu koji su doneli desetine hiljada mrtvih.

Sveti Kralj Milutin - oslepeo sina Svetog Stefana Decanskog, koga je prethodno slao kao taoca Tatarima, imao je cetiri zene od kojih je poslednja Simonida bila devojcica.

...
Preporuke:
16
39
15 nedelja, 25 septembar 2011 19:41
Aleksandar
«Rado ću ponoviti to što sam i na drugim mestima govori, među hrišćanskim crkvama i zajednicama pravoslavlje nam je najbliže. Katolici i pravoslavni imaju istu drevnu crkvenu strukturu. Tako se možemo nadati da nije daleko dan kada ćemo zajedno slaviti evharistiju».

Zaista, apostolska Crkva postoji samo kod nas i rimokatolika.
Preporuke:
4
35
16 nedelja, 25 septembar 2011 19:42
Dr@Djordjije
Protestantizam ti nikako ne može biti bliži jer protestantske sekte napadaju same temelje hrišćanske crkve, od sedam svetih tajni priznaju samo dve (neke sekte nijednu), ne priznaju sveta predanja, niti ijedan drugi spis, osim Biblije, koju nakaradno i potpuno pogrešno tumače.
Preporuke:
31
1
17 nedelja, 25 septembar 2011 19:56
Cp6@sred.bosna
Što se Grgrorija tiče - O Lord vont ju baj mi maseratija...
Preporuke:
23
3
18 nedelja, 25 septembar 2011 20:11
Branislav
Postoji samo jedna, sveta, saborna i apostolska Crkva, prema nikejsko-carigradskom simvolu vere. Sve koje su otpale od Nje su jeresi koje ugađaju čoveku, a ne Bogu!
Preporuke:
23
2
19 nedelja, 25 septembar 2011 20:17
Boris
Paradoksalno, ali istinito.
Preporuke:
2
14
20 nedelja, 25 septembar 2011 20:20
Miroslav Maravić
Mogu li " slaviti euharistiju", koja bi trebalo da je Raspeće i Vaskrsenje Bogočoveka, zli vuk i bezazlene ovce - zajedno?! Možda i mogu, ali ta ekumenistička proslava će se završiti tako što će vuk pojesti ovce. Gospod je rekao: Budite mudri kao zmije i bezazleni kao golubovi. Papizam je jeres. Papski dogmat o nepogrešivosti je jeres, i ta jeres je proizvela sve druge jeresi u poslednjih hiljadu godina. Zajedničko "slavlje" sa papom znači otvorenu izdaju naše Svetootačke Pravoslavne Vere!
Preporuke:
28
1
21 nedelja, 25 septembar 2011 20:24
Dada
Papa samo govori kako mu je pravoslavlje najbliže ali nikakao da nešto konkretno preduzme kako bi mu pravoslavci i poverovali, nikako nama Srbima da kaže šta je sa 1/3 pokatoličenih srba u NDH. Nikao da se izvini što su podržila NDH, a i dalje podržavaju, nikao da dostavi te spiskove da vidim ko su sada ti ljudi, možda bi neko od njih ponovo prihvatio pravoslavlje. sve to papa čuva a navodno mu je pravoslavlje najbliže. Kaže Papa Katolici i pravoslavni imaju istu drevnu crkvenu strukturu, a nikako da kaže koliko je pravoslavnih crkvi promenjeno u katoličke i koliko je pravoslavnih sveštenika pobijeno na ovim prostorima a za sve to je znao vatikan. Ovo što kaže “hrišćanske vere Evrope” hrišćanske vere evropske unije ovo meni liči na još jedan uslov za ulazak srbije u evropsku uniju. Lakše se postiže ljubav nego istina a istinu ne kriju pravoslavci nego katolici.
Preporuke:
23
1
22 nedelja, 25 septembar 2011 20:24
!!!
Možda im je po kanonima pravoslavlje najbliže ali im je po iskrenost u veri hristovoj predaleko.
Preporuke:
26
2
23 nedelja, 25 septembar 2011 20:46
Bukagija
@ Vaskrsija
Okreni , obrni, Stepinac je "svetac".
Nije bas kalibra kao ikorjenjivaci po Juznoj Americi,
i to iz prostog razloga jer mu je vlast bila kraca!Da je potrajalo samo deceniju zavrsio bi "posao" pa 90-tih ne bi bilo izgona!
tad ne bi bio samo blazeni nego Triplepresveti!A i "sveci" ubice koje navede...Uh, propovijedate bas ljubav katolicku, Uskrija!
Preporuke:
14
2
24 nedelja, 25 septembar 2011 21:20
Pa ipak
Sve katoličke zemlje osim Španije ne smao priznale Kosovo, nego u raspadu SFRJ se stavile na stranu džihada
Preporuke:
33
2
25 nedelja, 25 septembar 2011 22:43
Branislav G. Romčević
I Grci su legli na rudi, kao i Srbi, pa se samo zavlače pod papsku odeždu. Baš ljigavo! Vala, vraćam se Svetovidu i nosim svoju slavu sa sobom - ionako je odande doneta.
Preporuke:
9
1
26 nedelja, 25 septembar 2011 22:52
micky
Katolicka crkva je propala nacisto, ne kao ucenje nego kao institucija. Nemaju dovoljno popova, vecina su pederasi ili ppedofili pojedine (jake) struje traze da se odvoje a ovaj navalio samo na pravoslavne. I on vidi da ga pravoslavlje moze spasiti, jedino pravoslavlje. To znaci da prizna Jasenovac i pokolj Srba, da dovedu pravoslavnog za papu, da odobre da im se popovi zene kao i kod nas i time spase crkvu katolicku (u Hrvata). Inace im se pojavljuje jos jedan Martin Luter sa 95 teza. Danas u njegove teze veruje 500 miliona vernika. Katolici ce opet da se podele. Mnogo su oprljali ruke u krvi i zlocinu.
Preporuke:
14
0
27 nedelja, 25 septembar 2011 22:53
sred. bosna
ISPRUŽENU RUKU NE TREBA ODBIJATI, A KAMO LI JOŠ I PLJUVATI PO NJOJ kao što rade pojedini koji kometriraju ovu temu
Preporuke:
7
23
28 nedelja, 25 septembar 2011 23:03
Banjaluka
Nemamo mi nista zajednicko sa vama, vi za nas predstavljate zlo. Multinacionalna korporacija koja je ljude spaljivala na lomaci, koja ima milijarde zaradjene na krvi miliona nevinih , i koja je milone Srba pobila preko svojih sljedbenika ispranog mozga. A vidio sam i neke nase vladike da mu se klanjaju, i da mu pjevaju hvalospijeve, to bas nece proci tek tako, bar za vecinu Srba.
Preporuke:
26
0
29 ponedeljak, 26 septembar 2011 03:18
Marko V.
Razlicite hriscanske provinijencije su istorijska i duhovna posebnost raznih naroda u Evropi. Slicno je i sa pismom, jezikom, kulturom, tradicijom. Te stvari su suvise ukorenjene i osetljive da bi ih neki nad eksperimenti razrusili tek tako, kad komunizam nije uspeo ne verujem ni u ekumenizam.

Dakle sto se mene tice, da lepo je biti hriscanin, jos lepse biti pravoslavac!
Preporuke:
4
0
30 ponedeljak, 26 septembar 2011 03:59
SRBOLJUB
Mi smo DVA PLUCNA KRILA od kojeg se jedno potpuno raspalo od TUBERKOLOZE JERESI i RAZNIH PIGANIH cime je zahvaceno pa mu treba cista PRAVOSLAVNA KRV da bi prezivelo.Nerazumem sta preosveceni MITROPOLIT AVGUSTINOS mantra o nama "pravoslavnim iz bivsih komunistickih zemalja koji necemo da se upregnemo u JARAM EKUMENIZMA".Koliko ce to nas da kosta pitali se preosveceni:DUHOVNO,MORALNO a i MATERIJALNO.Zna preosveceni da je SRPSKI NAROD morao da plati CARIGRADSKOJ PATRIJASIJI 2 100 000 franaka 1919 godine da bi SRBI imali pravo da ponovo imaju svoju PATRIJASIJU koju su nam Turci ukinuli.PITANJE je koliko bi morali sutra platiti PAPI da nam bude nedao BOG "SVETI OTAC".Bilo bi "dala baba dinar da udje u kolo ali bi posle dala dva da iz njega izadje" ali nema izlaska ni za milijarde kad te sotona skopa.DALEKO IM LEPA KUCA OD NASE ETO IM CARIGRAD
Preporuke:
6
0
31 ponedeljak, 26 septembar 2011 06:12
Danilo
Kako ih nije sramota pricati o ujedinjavanju Pravoslavlja sa ovim bezboznicima,koji sve grijehe,na ispovjedi,otkupljuju parama,siluju musku djecu,izazivaju ratove,pokatolicavaju pravoslavne vjernike,vode ratove,blagosilju koljace srpskog naroda,kanonizuju Stepinca i hvale Antu pavelica i ustastvo.

Daleko im kuca od nase bila.

Eno vam Vladike Zahumsko Hercegovackog i Primorskog,biznismena,Grigorija koji zajedno sa vecim dijelom Svetog Sinoda SPC propagira ujedinjenje SPC sa Vatikanom.

Ovaj Grigorije,Mladen Jevric-Duric,rodom iz Varesa,je najveca sramota za Republiku Srpsku,ali nece jos dugo ostati u Trebinju i Mostaru,narod ga sve vise ignorise.

On je jedino svesteno lice u Srpskoj koje je pozivalo Karadzica i Mladica da se predaju,nazivao ih "zlocincima i sramotom srpskog naroda".

Naravno,sa takvim programom,miljenik je Zapada i Patrijarha Irineja.
Cak je bio u igri da postane Patrijarh SPC,ali, posto je bio mlad,nije prosao.
Preporuke:
10
2
32 ponedeljak, 26 septembar 2011 06:51
The Jack
Glavne stavke koje odvajaju rimokatolicku crkvu, od Katolicanke Ckve su filoque jeres i papsko insistiranje ne pogresivosti. Sustina prve jeresi jest radvajanje Bozije Svesustine u delove i mudrovanje oko hijerarhije tako razdvojenog Svetog Trojstva. Druga jeres jeste papina nepogresivost, kojom on sebe dekretom stavlja u ravan Gospoda, ili jedinog izaslanika. Po ovome pitanju protestanti zameraju i postavljaju dodatna ogranicenja i nevericu u dobre namere stolice u Rimu. Medutim, oni su usvojili rimokatolicki pogresan dogmat, bez da su, jos od Lutera, obratili paznju na ucenja Svetih Otaca. Kako im nista nije ostalo, oni se drze samo Starog i Novog Zaveta, koji totalno proizvoljno tumace, shodno tekucim potrebama. Dakle u njihovoj svejeresi oni nemaju kraja, koju su unapredili, a sve su zablude preuzeli od rimokatolika.
Preporuke:
8
0
33 ponedeljak, 26 septembar 2011 07:06
SRBOLJUB
Izvimite ako sam dosadan.Nesto mi pade na pamet da ovi PAPINI"KRSCANI" planiraju "KRIZARSKI RAT" sa ISLSMOM tako se bar prica kao nezaobilazno za buducnost pa im trebaju "ludi"SRBI i ostali pravoslavni da izginu u Arapskim pustinjama umesto "KRSCANA". I do sada smo ginuli za njh u oba rata sta je to za nas mi smo brojniji narod od KINEZA nije to nista za nas koji milion gore dole nece so to poznati na nama .MOZEMO MI TO.
Preporuke:
3
0
34 ponedeljak, 26 septembar 2011 08:10
Otpisani
Čekamo ga!
Preporuke:
2
6
35 ponedeljak, 26 septembar 2011 08:38
Vaskrsija
Onom listom koju sam naveo, koja se moze jos produzavati, sam hteo da kazem da u slucaju eventualnog jedinstva sa Papom, ako budemo izbacili Stepinca iz kalendara zbog zlocina, moramo izbaciti i druge "zlocince".
Preporuke:
1
0
36 ponedeljak, 26 septembar 2011 08:44
oroboro
Priznajem samo tradiciju i tzv. pagansku religiju naših starih predaka, koja je, objektivno gledano, bolje odražavala odnos čoveka prema Prirodi. Ko želi, može lako doći do podataka da je kod Srba ostalo mnogo običaja iz paganizma, kao i do toga da je hrišćanstvo preuzelo mnogo običaja od Tračana, koji su, kako kaže Herodot, bili najveći i najnesložniji narod na svetu. Tako kod Tračana imamo boga Savu, Savatija, Serbona ili Dionizisa (zavisno kako ga ko zove) kod koga se može naći mnogo današnjih srpskih tradiocionalnih obeležja. Imamo i Majku Boginju, tzv. Kevu, kako Srbi i danas zovu majku. Ova božanstva su poštovali preci Aleksandra Velikog-Karanovića (Srbljanina), kao i sami Grci. Demosten je prisustvovao i opisao svetkovine posvećne tim božanstvima. Jasno je postojanje kontinuiteta.
Preporuke:
4
1
37 ponedeljak, 26 septembar 2011 08:45
oroboro
Hrišćanstvo je od početka bilo problematično, po mnogim stvarima. Priča o Isusu je napisana na osnovu ranijih sličnih priča. Hrišćani su spalili i uništili Aleksandrijsku biblioteku, što je odmah ukazivalo na nazadnost te religije. Pitanje je, šta je bio cilj spaljivanja knjiga. Onda nije čudno što su kasnije pokretani krstaški ratovi, koji su redovno masakrirali sve protivnike Vatikana, što su pape naređivale ubijanja najgenijalnijih ljudi, što je ta religija širena strahom ljudi da sačuvaju živu glavu. Islam je ništa drugo nego odgovor na hrišćanstvo. Zamislite, Bog je sišao sa Neba i posetio muslimane 650 godina nakon što je posetio hrišćane. Te priče, zaista, mogu da prođu samo kod neobrazovanih i agresivnih ljudi. Oni koji su pročitali makar jednu knjigu Milutina Milankovića mogu lako zaključiti da je to sve besmisleno.
Preporuke:
4
3
38 ponedeljak, 26 septembar 2011 09:10
Lola
Aha , znači i on je čuo da se Putin vraća
Preporuke:
5
0
39 ponedeljak, 26 septembar 2011 09:21
Bob
@Vaskrsija: zaboravio si Sv. Petra...
Preporuke:
2
1
40 ponedeljak, 26 septembar 2011 09:58
Roman
Tačno je što je Benedikt rekaoObe ove crkve nisu proše kroz reformaciju, i u tom smislu spadaju u crkve starog obreda. Tačno je i to da je istorijsku podelu izazvala politika, odnosno državni (a time i crkveni, jer je u pitanju feudalizam) rivalitet Svetog rimskog carstva i Vizantije. I danas ovo pitanje je izrazito političko. Za zapadnu crkvu ono je pitanje nametanja vlastite suprematije odnosno jedinstvene Božji države ne celoj zemlji, spektrom mera, od ekumenizma do unijaćenja, a za istočne crkve pitanje vlastitog opstanka kao nacionalnih crkava, jer tu je najveće razlika: rimska crkva je nadnaciconalna, a pravoslavne su nacionalne. Postoje i druge, iako manje razlike: u pravoslavlju ima više paganskih elemenata, više duha narodne crkve i više izvorne narodne duhovnosti, dok je katolička doktrinarnija. Doktrine se razlikuju po tumačenjima ishodišta Duha svetoga (da li samo od Oca ili i od Oca i od Sina), a praksa po tome kultu Marije kod katolika i kultu ikona kod pravoslavnih.
Preporuke:
2
1
41 ponedeljak, 26 septembar 2011 10:14
@sred. bosna

ISPRUŽENU RUKU NE TREBA ODBIJATI, A KAMO LI JOŠ I PLJUVATI PO NJOJ kao što rade pojedini koji kometriraju ovu temu


Da li si sigran da li je ruka ili je šapa vučja ispružena da naivne ovčice dovede "poznaniju prava"
Preporuke:
5
0
42 ponedeljak, 26 septembar 2011 10:40
Beli Orao
Ja se slažem. Da slavimo Božić zajedno, 07.01.
Preporuke:
5
1
43 ponedeljak, 26 septembar 2011 10:45
Greška
Ma, pravoslavlje jeste vama najbliže ali je stvar u tome da je nama pravoslavcima katolicizam najdalji a pogotovo krvavi "sveti otac".
Preporuke:
4
1
44 ponedeljak, 26 septembar 2011 11:11
Šorom šajke, a Dunavom čeze
Beli Orao
"Ja se slažem (drva se slažu, Vi ste verovatno saglasni, prim. Šorom šajke) da slavimo Božić zajedno". Kako bi bilo lepeo, Beli orle, da odletite do Vatikana, nemojte se, molim Vas vraćati. Vi na mala vrata i lukovo, eto predlažete "sitnicu", da "Božić slavimo zajedno", a onda jedan po jed i druge praznike. U pravu ste, tako će i biti, Srbija je ovo brale. Srbi ne znaju šta im se juče desilo, nema leka za amneziju. Vama ponovo preporučujem, Orlušino, ako ste Srbin, da se manete ovakvih predloga, a ako niste Srbin, izvinjavam se, imate pravo bilo šta da predlažete i pišete. Pozdravlja Vas Vaš prijatelj, Šorom šajke...
Preporuke:
2
0
45 ponedeljak, 26 septembar 2011 12:27
Beli Orao
@Šorom šajke, a Dunavom Čeze.
Vidim da ste "omladinac" na NSPM, pa ću da Vam oprostim(ali ne kao Đura).
Kad sam jednom rekao na jednom mestu ovo među katolicima, bili su svi zgroženi. Vraćati se na staro. Ta nemojte Beli Orle.
Prema tome ne bojte se neće oni ovo da prihvate.
Preporuke:
1
2
46 ponedeljak, 26 septembar 2011 14:34
Bukagija
@ Vaskrsija
Ta nemojte izbacivati blazenika iz kalendra za ime Pape! Nego, de ne bi izbacivali masovne ubice, dodajte Pavelica kao Cetvorostruko najblazenijeg,
Artukovica, Budaka, fra Sotonu...
Kako kazete sami, lista se moze produzavati...
(u nedogled)!
Cista krscanska ljubav! Aferim!
Preporuke:
0
1
47 ponedeljak, 26 septembar 2011 15:06
Vaskrsija
Bob
@Vaskrsija: zaboravio si Sv. Petra...


???
Preporuke:
0
0
48 ponedeljak, 26 septembar 2011 21:31
Mariofil
svaka vjera uci dobro ali covjek se pobrine da se to izopaci u nesto lose.

Nije vjera 'losa' vec je covjek taj koji mrzi onog drugoga i razlicitog. Tako da ne vjerujem u ova pomirenja jer ljudskom bicu 'trebaju' konfrontacije, tako je oduvijek bilo.

Rusija je pravoslavna pa pobise 9 miliona vlastitih. U cije ime? Katolici pobise domoroce u Americi, a i svoje vlastite u srednjem vijeku.

To je covjekova priroda da se veze u zajednicke torove i da ratuje protiv 'drugih' torova. Zato ne krivite vjeru, krivite covjeka
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner